logowhigt.png
בלאט לפידות לוגו
חיפוש
  • Blat-lapidot

סיפורה של נופר

הפעם נביא את סיפורה של נופר. מנהלת מוכשרת שמתלבטת בבעיה שמציקה לה כבר הרבה זמן. נופר מנהלת צעירה יחסית ומנהלת את המוצר המוביל בליבת הארגון. המנהיגות שלה שקטה ורגועה. היא קרת רוח, עניינית ועקבית וגם אנושית, מחבקת ועוטפת את העובדים שלה. לצוות העובדים שלה אתגר של ממש- פיתוח שוק למוצר חדשני. העובדים כמו שאתם מתארים, נתקלים בקשיים בתוך הארגון ומחוצה לו. נופר פנתה אלינו עקב בהתלבטות לגבי אחת העובדות שלדבריה:"מעיבה על הניהול שלי". היא מספרת כי נעמי נקלטה לפני שנתיים, אחרי ראיון מוצלח מאד בו הרשימה את כולם. הלקוחות מאד אוהבים אותה. הצוות פחות. נעמי משתלטת על "זמן האוויר" במחלקה, "לא נותנת לאף אחד להתבטא". מזכירה את הניסיון שלה ללא הרף גם כשלא רלוונטי. בפגישות הצוות, למידה חדשה לא מתאפשרת כי נעמי מדגישה כל הזמן כמה הלמידה החדשה היא בעצם מה שלמדו בעבר. הצוות מאד טעון. הלקוחות לא מפסיקים לשבח אותה ומבקשים רק אותה. מממשקים פנימיים בחברה היא מקבלת רק משוב חיובי. נופר מספרת כי דיברה איתה אינספור פעמים, העמידה גבולות והסבירה את עצמה ברכות, בנוקשות, בחביבות. אבל אין כמעט שינוי. מה אתם מציעים לה? לפטר? אחרי כל ההשקעה בהכשרה ומול התגובות החיוביות של לקוחות חיצוניים ופנימיים. להשאיר? ולא להתייחס לטענות המוצדקות של הצוות ולרוח הצוות שכל כך חשוב לה. נשמח לשמוע את דעתכם ועצותיכם הטובות – מה אתם מציעים לנופר המנהלת לעשות? למי שנתקל במקרה דומה, אנחנו עומדים לרשותכם להתייעצות אישית במסנג'ר



10 צפיות
טלפון

050-6321112

אימייל
  • Facebook
טלפון

050-6321112

אימייל